fredag 6 januari 2012

Träffade slädhndarna idag!

Hej idag träffade jag slädhndarna av raserna  siberian huskies  och alaskan huskies
Här kommer några bilder på dem!
Yiska - tik (den ljusa) Och Tug -hane( den mörka)
 Bus Yiska :)
Tug är laddad
Yas-hane

Fina Yas gillar verkligen denna bilden!
Bestla-tik
Bestla blev lite små sur på sin granne.
Simbad-hane han var en svårfotad kille men jag tkr ändå denna bilden blev lite små chamirg :)
Och här till den galnaste Inakk - tik
kunde inte få en enda normal bild på henne. Hon ville bara i väg hela tiden och lyssnade inte ett dugg hur käck på rösten man än var :)
Ja ni ser ju själva.:D
Baldúr - hane
En av mina favoriter<3

Sanna - tik
Söta Sanna :) Ser så oskyldig ut.
Skorpa - tik
Älskar verkligen när hundar har ett brnt och ett blått öga
Den här lilla voven hittade jag inte namnet på. Är näligen inne på deras hemsida och jämför deras bilder med mina och så hittar jag nämnet men den lilla fanns inte med. Men jag såg i allfall att de var en hane:)
Här har ni några bra kompisar! Skorpa som ni ser ovan och så lilla Saga som är en av mina favosar <3
Sötaste Skorpa och Saga :=D
Mer lek
Här är lilla Saga själv :) Så sjukt sööt^^
Den här hanen fanns tyvärr inte heller med. Men söt är han. Men jag undrar om han verkligen är renrasig för jag har aldrig sett en sån färg på en siberian huskie.
Och till sista favoriten Kinok-tik älskar hennes pälsfärg och ögon <3

Dikkiedik - hane
Vacker kille! X)
DeeDee-hane det fanns en hund till med :) Men mina fingrar höll på att frysa till is var 12- idag. Men det var denna hundens mamma liadan fast båda bruna ögon.
Ja där ser ni henne framför DeeDee.
Nästan hela spanet. Om ni undrar varför de har hö så är det bara därför de ska kunna hålla värmen bättre. Ja det var allt hoppas det var nogurlunda bilder :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar