måndag 2 januari 2012

Änntligen framme

Hej vi var framme vid branäs vid sju tiden. Skidor stavara m.m. Är fixat imorgon bär det av till backarna vi har jättenära till en backe vi ser den till och med från fönstret :) Ringde mormor och morfar ville höra hur det hade gått. Och det hade gått kanon hundarna hade ätit sovit och inte varit oroliga alls super skönt att höra!
                       Amadeus tog det hela med ro han älskar verkligen att vara hos mormor och morfar
                                 Och det gör även Eton vilket säkert syns på bilderna
Det är så skönt att ha någon som man vet älskar sina hundar och gärna tar hand om dem. Och det är ju ett jätte + att båda hundarna stormtrivs. Det gör det enklare att lämna dem i från sig även om jag redan saknar dem. De är ju som små skuggor som följer efter överallt. Men det hade inte varit roligt fr dem att vara ensamma flera timmar varje dag. Nej de har det bättre på rörö. Fat lite tråkigt är det ju för Elton har juu aldrig sett snö vilket jag tror han skulle uppskatta Amadeus gillar ju det. Kameran ska laddes inflör imorgon. Det blev en kort upptatering men bättre än ingen alls :) et enda dåliga är ju att jag missar My Dog vilket är synd älskar verkligen att vara där grymmnt skoj! Men det får bli nästa år och då ska jag försöka gå två dagar. Nu ska jag krama kudden för det blir upp tidigt imorgon när det är dags för att åka skidor längtar!!!
/sara

1 kommentar:

  1. Hoppas första skiddagen gick bra! Är lite avundsjuk på er, vill oxå ha snö o åka skidor... men snart är det vår tur :)
    Hälsa alla! Kramis*

    SvaraRadera