fredag 27 januari 2012

Snygga Amadeus

Nu är Amadeus också fin i pälsen och len som sammet jag tycker faktiskt jag kan se lite skillnad på att pälsen har växt. Men vem vet jag kanske bara inbillar mig men nån gång måste den ju komma ut :)
Titta vad fint han står! 

Valde att lägga honom på fårfällen han matchar så snyggt ihop med den.

Finaste du :)

Smälter riktigt in i fällen.

Elton har fått en ny favorit sov-plats. Esters barnstol! Här sitter han som en liten kung i den och ser så stolt ut :) Han är för söt denna lille kille alltså!

-Min plats våga inte ta ifrån den ifrån mig! Visst ser han hotfull ut :) haha nej skämnt och sido. Vad skulle jag gjort utan er mina älskade hundar! Känns som ni har funnits i mitt liv alltid men bara för 2 år sen var jag utan hund. Jag kan inte fatta hur jag stod ut alla år utan att ha någon. Och när jag väl fick Amadeus trodde jag inte det var sant<3 Och nu sitter jag här och bloggar om två st hundar som är mina och som ligger och myser med mig i sängen <3 Helt magiskt att all års tid av tjat gav resultat. Innan det var dags tjatade man ju om hund fast man var säker på att det inte skulle bli nån. Och sen kom plötsligt ett "kanske" Och sen vad tycker du om denna (havanisen) Och sen var det bara att åka till en uppfödare och sen hämta hem en hund och sen kom en till. Jag kommer aldrig glömma dessa känslor som jag känner i mig fortfarande när jag ser dem båda. Inget kan få mig att glömma min resa till att få en hund<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar