tisdag 17 januari 2012

Hemma idag



Hej idag var jag hemma för har haft ögoninflammation(började igår) Och varit väldigt förkyld.+ ont i halsen Så jag åkte hem från skolan igår och var hemma idag. Men känner att jag mår mkt bättre idag även om jag fortfarande har ont i halsen och är förkyld. Men var rätt pigg idag när jag vaknade vid åtta tiden så jag och hundarna gick ut på vår vanliga härliga promenad.
Idag har jag mest is bilder att bjuda på då jag tycker de är roligt att fota :)


                        Elton tog ibland mattes smarta väg i kanten utav all is. Visst ser han för lycklig ut? :)
Fin spegelbild det blir på hundarna. De gillar jag!<3

sötisar

Stora killen vill ha godis
Ni betyder allt och mkt mer för mig <3


Elton traskar i väg på egen hand.

Hundarna posar på stenen. Dock var det mkt svårt att få Eltons uppmärksamhet idag vet ej varför.

Sen när vi kom hem så vilade de en stund sen gick vi ut och gjorde vår vanliga träning.  Men efter de så var Elton helt slut (brukar göra enskild träning med de båda) Så jag gick en promenad med Amadeus själv och tränade eller helt ensamma var vi ju inte. Jolin och Vilda var ju med och tränade. + att hundarna fick busa lite också.
VARNING FÖR SUDDIGA BILDER!
de var mkt bus på dem :) Det är så roligt för de går så bra ihop med dem. Även när Elton är med.

Här kommer dem.
Den är bilden var helt ok :) Man blir törstig av allt spring.
Denna också. Vilda lyssnade jättemkt de ser man på örat hehe så sööta så <3

Man blir trött av att träffa kompisar.
Snart ska hundarna få mat. Sen så ska jag testa ett aktiverings spel med Elton(om jag orkar). Glömde ju att säga vad jag fick i paket i söndags.
Pengar, en timmer,  nya skridskor, ett smycke, harry potter boxen, present kort = två gratis vaccinationer, en kylplatta, och så ska jag gå på bio :) Det blev massor utav grejer jag hade önskat så jag är jättenöjd :)
/Sara

6 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på sötaste grabbarna :) Skitsöta!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :) Ja de är alltid söta ^^

      Radera
  2. Nice!
    Dom e så söta!!
    http://www.nattstad.se/rebecka.tisell

    SvaraRadera