fredag 6 januari 2012

Skidsemster

Hejsan jag har inte bloggat på ett tag bara för att jag har varit som en smällt marshmallow (på ett bra sätt) Har varit så trött så har met spelat sims 3 eller tittat på film med familjen:) Och ja dt har väl gått ok har ramlat en hel del gånger. Men det har ädå gått så sjukt mkt bättre än förra året. Har i allfall klarat av en stor röd backe troodde jag aldrig när jag märkte hur brant den var men det gick bra :) Ploga ju en del men det gick. Sen har de även gjort om en utav backarna som jag åkte mkt förra året. En lång bl backe har de byttt ut liften till en sittlift istället för en knapp lift. Att komma på den här sittliften var inga problem men att komma ner. De stannar nämligen dem inte man får gå av i farten så är det n liten backe man åker nedför. Den första gången så satt jag kvar så de fick stanna och jag fick hoppa av då jättepinsamnt. Sen de andra gångerna tog jag så mkt fart att jag tappa balansen och åkte på huk ner. En gång åkte jag till och med in i en gubbe. Svinpinsamnt... Men aja några gånger har jag lyckats iallfall.  Kommer inte på så mkt mer att skriva om skidorna så i får bara fråga om ni undrar något :)
Här kommer några bilder!

Brasa mysigt!

Här bor vi

Det va en hel del snö ändå

snö

Träden hade också massa snö på sig

Melker



Ester
Lägger strax upp bilder på slädhundarna
/Sara

1 kommentar:

  1. HAHAHA!!! Helt underbart att du satt kvar o inte gick av, precis som Stig-Helmer :) Hade SÅ gärna varit där o sett det!
    Puss å kram!
    PS. Har gosat en hel del med dina små bebisar idag <3

    SvaraRadera