torsdag 26 januari 2012

snygg Elton

usch nu har jag ont i tänderna som jag visste att jag skulle få.. Men har tagit en tablett och hoppas de ska verka snabbt så jag kan ta nått till kvällsmat. Men nu till något roligare Elton har idag fått ett härligt bad och blivit jättesnygg<3 Om jag har tur kanske han är fin när jag kommer hem imorgon hehe. Men nu är han så mysig efter badet jättemjuk. Har båda hundarna i sängen nu och vi myser allihop. Elton på kudden och Amadeus nere vid fötterna <3 Så mysigt men hur som helst här kommer bilder på snyggingen!




Det är verkligen inte lätt att fota en svart hund. och speciellt inte om hunden även är mörk i ansiktet hmm verkar som jag har fått en utmaning då. Det var egentligen därför jag skaffa en system kamera för Elton syndes aldrig på den förra typ hehe :) Men han blev jättefin efter badet! Dock var han inte sugen på att vara modell skulle hela tiden kolla åt ett annat håll.

Amadeus får sin bandning imorgon istället. Han är det mycket enklare att fota. Här är han med sin lila leksaks gosedjur. Kunde det vara detta som var så intressant som Elton tittade på?:-)

Imorgon ska du bli super fin du med min lilla Amadeus <3

Tycker du jag blev fin storebror? :) Brukar säga att de är bröder fast de är inte det.

Sängmys! 



1 kommentar:

  1. Skönt det gick bra hos tandläkaren. Elton blir så fin så fin! :)

    SvaraRadera