söndag 22 januari 2012

Tävling - Foto: Aktivitet del 2

Här gäller det samma sak bara de bilder med nr kan ni rösta på att jag ska ställa upp i tävlingen med :) Kom i ihåg att ni kan rösta på två. idag var det tyvärr inte alls lika mkt snö kvar det mesta hade blivit is.
Elton ligger och väntar in Amadeus.

nr 14

nr 15

nr 16

sötisen väntar på mig.

Elton är ute och vandrar i bergen

ser ni hålet i isen? De gjorde smidiga Elton :)

nr 17 stark han är som kan bära den stora pinnen :)

Min pinne!

nr 18

nr 19
Och så till min och Elinas kvällspromenad :) De här bilderna är inte med i foto tävlingen!
Elina hat tagit bilderna
Det var lite mörkt när vi gav oss ut så bilderna blev lite suddiga men jag tycker om dem :)'

Fina Ida<3

Jag vill komma upp!

kompisarna :)


min kille ute på promenad

Kärlek till dig <3

mörkt men mysigt

<3

haha stannade upp och skulle vänta in Elina som tog kort. Och statte sig Ida så här. Ser ut som hon har padd ben lilla clown hunden xD

Ja ni ser ju själva
Ja det var allt pust vet inte hur länge jag har suttit här men länge.. Kom igen säg nu vilka två bilder jag ska ha med i tävlingen snälla säg det betyder mkt :) Nu ska jag fortsätta se på Wallander som började för en halvtimme sen.
/Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar