söndag 22 januari 2012

Tävling - Foto: Aktivitet del 1

Hej det man tror inte att man har så mkt att blogga om men det har verkligen jag. Jag vill vara med i en tävling på bichon i fokus ni kan läsa om tävlingen här och priset och jag vill verkligen vinna. Och ni som har läst länken vet ju vad som är temat. Och jag får ha med max två bilder.Men jag vet inte vilken bild som är bäst så jag kommer numrera bilderna så kan ni säga vilket nr ni tycker är finast snälla jag ber er komentera här msn eller fb. Men snälla gör det för jag kan inte bestämma mig. Jag kommer dela upp bilderna på två delar som denna heter
tävling fota aktivitet hunden ska alltså vara i aktivitet kanske springa t.ex. Och man får delta med två bilder och priset är en klicker träning bok. Men kan som sagt inte bestämma mig så varje bild ni kan rösta på har ett nummer
Elton får se snö för första gången <3


Amadeus nosar runt i de första snöflingorna som har hamnat på marken.

Lille Elton blir vit ist för svart :)
Efter en stund var det så här mkt snö jag älskar snö! Fast inte när det är plus grader för då kan jag kanppt vara ute med mina hundar för då får det snöbollar över hela kroppen..
hundarna går ut i snön igen. Elton verkar vara lite förvånad över att det har blivit så mkt.

nr 1.           Amadeus kommer i full fart !
nr2          Elton också :)
nr 3     HAHA Elton är för rolig X)

nr 4           Hundarna i action

finns det något spännande här?

nr 5

nr 6. Denna bild gillar jag.

nr 7


nr 8
                                                     Min stora kille älskar verkligen pinnar.
Och han vill inte dela med sig. Pinnen är nedanför hans tassar.

                                                              Vilken min han gör då
nr 9

nr 10

nr 11

nr 12




nr 13 
kommer fler inlägg :) snart 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar